1.İPTAL

Türk Ticaret Kanunu uyarınca gıda maddeleri için cayma hakkı bulunmamaktadır. Fakat müşterilerimizin memnuniyetini önemsediğimiz için sevkiyatı yapılmamış siparişlerinizin iptal hakkı geçerlidir.

Siparişiniz yoldayken bulunduğunuz adresten ayrılmak zorunda kalmanız durumunda iptal hakkı geçerli değildir.

2. İADE ŞARTLARI VE İADE TALEBİ 

Satın aldığınız ürünlerle ilgili bir şikayetiniz olduğunda iade işlemi için geri gönderim yapmadan önce; kargodan teslim aldığınız günden itibaren 1 gün içinde e-commerce@ozcantursu.com.tr adresine başvuruda bulunarak iletişime geçmelisiniz. İade etmek istediğiniz ürün bilgisini, nedenini, eğer ürün dağılmış, bozulmuş ise ürün görseli ile birlikte mail olarak gönderiniz.

Karşılıklı mutabakat sonucunda iade etmek istediğiniz ürünü geri gönderirken herhangi bir “Kargo Bedeli” ödemezsiniz, size teslim eden kargo firmasıyla "Karşı Ödemeli" olarak teslim etmeniz yeterlidir.

Hangi durumlarda iade işlemi yapılabilir?

2.1. Kusurlu ürün nedeniyle iade hakkının kullanılması; ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

2.2. Ambalajı bozuk ürünlerde (kargoda ambalajı yırtılmış, açılmış veya ambalajı dağılmış) öncelikle ürün görselini çekerek 1 gün içinde e-commerce@ozcantursu.com.tr adresine iletilmesi gerekmektedir. Bu tür ambalajı hasarlı ürünlerde kargo firmasından teslim almadan hasar tespit tutanağı düzenleyerek bir kopyasını ürün ile birlikte kargo firmasına iade ederek SATICI ’ya geri gönderilmelidir.

İade şartlarına uygun durumlarda iadenin SATICI tarafından onaylanmasının ardından tüm ürünlerin kargo masrafları ALICI ’ya iade edilecektir.